Diskusné fórum mesta Vráble  

Naspäť   Diskusné fórum mesta Vráble > Mesto > Interpelácie

Odpovedať
 
Práca s témou Zobrazenie tém
Starý 27-05-2013, 00:19   #1
tibor.lieskovsky
Junior Member
 
Registrovaný od: Jan 2012
Príspevky: 26
Lightbulb AD Slávnosti svätého Urbana vs. propagácia podujatí v meste

Zdravím,
dnes sme bilancovali celkom príjemnú akciu "Slávnosti svätého Urbana - otvorené vrábeľské pivnice", dojmy z pivníc, hajlochov a hlavne prístupu vinohradníkov pozitívne, dojmy z organizácie a hlavne propagácie vcelku rozpačité.

Zas raz odzneli aj z úst vinohradníkov slová o slabom povedomý o tejto akcii a tým aj nízkom počte návštevníkov, aj ja som sa dozvedel o tomto podujatí len pár dní pred a sotva som si to stihol zariadiť tak aby som sa mohol zúčastniť.

Pravda je taká, že takéto reakcie vznikajú pri mnohých podujatiach ktoré sa dejú v meste, až mám dojem že je to notorický problém. Aby som zbytočne nekrivdil, určitú snahu vidieť, na stránke mesta sa nachádzajú celkom rozumné animované bannery, oznámenie o podujatí sa dá doslova "vyloviť" pri prerolovaní cez stránku a kopec rôznych odkazov, nejaké letáky ak sa dobre človek zahľadí sa dajú nájsť aj po meste. Otázka je, či sa to nedá robiť ešte lepšie?

Napríklad bannery o podujatiach by sa mohli vyskytovať aj na mestom platenej stránke diskusného fóra. Osobne na stránku fóra vzhľadom na jej dynamickosť zavítam častejšie ako na stránku mesta, kde idem len vtedy keď ma čosi konkrétne zaujíma. Zároveň vidím, že na stránke fóra sa často nachádza viacero návštevníkov. Bolo by možno zaujímavé interne porovnať návštevnosť stránky mesta a diskusného fóra (po odfiltrovaní indexovacích a spamovacých botov).
Rovnako by aj na fóre mohla vzniknúť samostatná sekcia, kde by sa mohli vytvárať samostatné príspevky k podujatiam, kde okrem základných informácií by sa mohli ľudia prípadne pýtať na konkrétne informácie o podujatí.

Obdobne treba pouvažovať aj nad využitím iných kanálov, ktoré dnešná doba umožňuje. Či už spojazdnenie dlhodobo nefunkčného RSS, ale aj propagácie napríklad vo forme oficiálnej stránky mesta na facebooku, twitery a pod. Sú to síce len pridané hodnoty navyše, ale v dnešnej dobe, kde funguje dosť ľudí mimo mesta, jeho novín a rozhlasu by mohli pomôcť.

Otázka je aj napríklad, či sa nedá niečo vylepšiť v smere propagácie pomocou plagátov a letákov. Naozaj niekedy sa treba doslova zamyslieť nad tým, aby sa dali identifikovať, hlavne ak sa stratia v záplave informačných plagátov rôznych diskoték, výpredajov a podobne.
Možno by nebolo od veci vyskúšať na miestach kde sa vyskytuje pravidelne viacero ľudí (budova polikliniky, vchod do knižnice, MsÚ, pošta, autobusové zástavky) nainštalovať nejaké panely, kde by boli informácie len o podujatiach organizovaných, alebo podporovaných mestom, ale takým spôsobom aby boli "na očiach" a nezanikali.

Zoberte to prosím nie ako kritiku, ale skôr ako príspevok do diskusie, veď napr. blíži sa čas tradične výborného podujatia Jazz fest Vráble a ja vôbec ani netuším či vôbec bude, kedy bude a aký je program.
tibor.lieskovsky je offline   Odpovedať s citovaním
Starý 27-05-2013, 14:58   #2
Ľubica Černáková
Junior Member
 
Registrovaný od: Dec 2012
Príspevky: 15
Počiatočné Otvorené pivnice

Prajem príjemný deň pán Lieskovský,
ďakujem za podnety k akcii "Slávnosti svätého Urbana - otvorené vrábeľské pivnice". Na vysvetlenie iba toľko, že prvé stretnutie s vinohradníkmi sa uskutočnilo ešte vo februári, no museli sme počkať, pokiaľ sa vinohradníci rozhodli, či majú záujem podieľať sa na tomto podujatí. Začiatkom mesiaca máj sme dostali definitívnu odpoveď a mohli sme začať konať.

Akciu sme propagovali v periodiku Naše Vráble, prostredníctvom mestského rozhlasu, na www stránke mesta prostredníctvom klasickej správy, plagátov a pomocou animovaného banneru. Na otvorených reklamných plochách
v meste boli rozmiestnené plagáty, ktoré sme priebežne obnovovali.
Na propagáciu sme využili aj presklené panely pred budovou MsÚ, kde pravidelne umiestňujeme propagačné materiály o podujatiach ktoré mesto organizuje. Plagáty boli umiestnené aj v niektorých reštauračných zariadeniach a na banneroch pri hlavnej ceste smerom na Nitru. Informácia bola zaslaná všetkým poslancom MsZ a zamestnancom úradu. Na propagáciu sme využili súkromné adresáre, facebook – udalosť a stránky http://www.podujatie.sk a http://www.folklorfest.sk. Vo vchode do budovy MsÚ bol umiestnený propagačný panel o tejto udalosti.

V súvislosti s propagáciou a sústredením informácií o akciách organizovaných v našom meste Vám dávam do pozornosti stránku mesta, časť „Voľný čas“, kde nájdete všetky informácie o pripravovaných, prípadne uskutočnených podujatiach. Tieto správy sú prenášané aj na úvodnú stránku mesta, preto máte možnosť ihneď po otvorení oficiálnej stránky mesta získať informácie o podujatiach.

K očakávanému Jazz festu vo Vrábľoch zatiaľ iba informácia že sa uskutoční v polovici júna. (Predbežne 13.-14.6.2013) Netrpezlivo očakávame návrat pána Kuruca zo zahraničia, aby nám ako dramaturg podujatia definitívne potvrdil účinkujúcich a termín.

A napokon k Vašej otázke „ či sa to dá robiť ešte lepšie?“. Určite áno, vždy však záleží na všetkých, ktorí akciu organizujú a dôležité je aj to, akým spôsobom sa spracujú podnety a návrhy tých, ktorým záleží na lepších a kvalitnejších podujatiach.

Ešte raz ďakujeme za podnety, pridáme aj tie naše a veríme, že na Slávnostiach sv. Urbana o rok sa posunieme o krok vpred.

Mgr. Ľubica Černáková
vedúca oddelenia sociálnych vecí,školstva, kultúry a športu MsÚ Vráble
Ľubica Černáková je offline   Odpovedať s citovaním
Starý 28-05-2013, 13:38   #3
tibor.lieskovsky
Junior Member
 
Registrovaný od: Jan 2012
Príspevky: 26
Thumbs up

Dobrý deň, ďakujem za odpoveď.
Áno s tým že záleží na všetkých čo podujatie organizujú sa dá len súhlasiť, spoliehať sa len na mesto je trocha alibizmus.

K zmienenej akcii, podľa toho čo čítam, tak akcia bola propagovaná hlavne na lokálnej úrovni, ale myslím si, že je to výborná príležitosť prezentovať mesto a tradíciu vinohradníctva práve aj v iných regiónoch, možno by bolo fayn to skúsiť aj v iných regionálnych médiách, portáloch regionálneho charakteru venujúcich sa vinohradníctvu, gastronómii a pod. (teda v rámci finančnej udržateľnosti).
Každopádne, je fayn, že takéto podujatie existuje a treba dúfať len v jeho ďalší úspešný rozvoj.

K podujatiam v meste, možno by stálo za vyskúšanie dávať spolu s programom kina aj program ohlásených podujatí na najbližší mesiac-dva, videl som to v iných mestách a pomáhalo to prehľadu.
tibor.lieskovsky je offline   Odpovedať s citovaním
Odpovedať

Práca s témou
Zobrazenie tém

Pravidlá prispievania
Nemôžeš založiť nové vlákno
Nemôžeš odpovedať
Nemôžeš pridať prílohu
Nemôžeš upravovať tvoje odpovede

BB code is zapnutý
Smajlícizapnutý
[IMG] kód je zapnutý
HTML kód je vypnutý
Prejdi na


Všetky časové údaje sú vo "svetovom čase" +2 hodiny. Teraz je 07:56.


Fórum používa : vBulletin Version 3.7.2
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2008-2010 Agroinštitút Nitra š.p..